zabawa

Okazuje się, że zwierzenia o udanym życiu seksualnym partnerki w przeszłości mogą negatywnie wpływać na samopoczucie trzech na czterech mężczyzn. Jakie reakcje wywołują? Co drugi facet czuje lęk przed rozczarowaniem ukochanej. 20 proc. załamuje się albo wręcz przeciwnie – zaczyna demonstrować gotowość do seksu, interesując się innymi kobietami. Co piąty mężczyzna przygnieciony wspomnieniami partnerki rozważa zakończenie związku.Może nie każdy facet marzy o tym, żeby dokładać się do utrzymania nie swojego dziecka? Zresztą nigdy nie będzie go traktować jak swoje i będzie do niego zdystansowany (miałem dokładnie taką relację ze swoim ojczymem). Druga sprawa, są kobiety, którym po prostu poprzednie małżeństwo nie wyszło i dlatego szukają szczęścia u boku innego, ale sporo jest takich, co poszły do łóżka z pierwszym lepszym, zaciążyły i teraz szukają jelenia. Jak odróżnić jedną od drugiej? Jaka jest szansa że takiej puszczalskiej znowu coś nie odwali?Oczywiście, że masz rację. Dla kobiet jest to niewygodna prawda, ale jednak prawda. Dla faceta cudze dziecko, nigdy nie będzie jak swoje, biologia. Może zaakceptować, nawet pokochać, a z tyłu zawsze będzie w głowie, ta świadomość, że mógł jednak związać się z inną i łożyć na swoje dziecko, a nie cudze. Prawda jest taka, że są kobiety wyrachowane i faceci na nie muszą uważać. Dla takiej kobiety dziecko będzie najważniejsze.Mój mąż od początku wiedział o moim dziecku, jego rodzice i rodzeństwo również. Nikt ie robił problemów. Mało tego mój obecny mąż i eks poznali się. A moje dziecko ma mega sztamę z meżem, lepsza niż ze mną 😁 także nie wymyślaj.Mój mąż od początku wiedział o moim dziecku, jego rodzice i rodzeństwo również. Nikt ie robił problemów. Mało tego mój obecny mąż i eks poznali się. Bo opłaca się w gruncie rzeczy tylko seks bez zobowiązań, a związki to zawsze płacenie za coś co inni dostają za free, gdy większość kobiet ma w swoim życiu jakiegoś kochanka lub kochanków z własnego wyboru lub dlatego, że liczyła na związek z kimś z powodzeniem, a tacy się bawią kobietami :) A moje dziecko ma mega sztamę z meżem, lepsza niż ze mną 😁 także nie wymyślaj.Jest też kwestia biologicznego ojca. Co gość robi i co będzie robił w przyszłości w kontekście dziecka. Niektórzy poprzestają na płaceniu alimentów (lub nie), ale niektórym potrafi się odnowić miłość ojcowska po paru latach i zaczyna się nachodzenie. Niezręczna sytuacja. A tak na koniec, to są sprawy o których na pierwszych randkach lepiej nie mówić, jeśli chce się zredukować szansę odrzucenia. Ja np. gdy byłem nastolatkiem (pełnoletnim), miałem drobny konflikt z prawem. Rozprowadzania i posiadanie środków odurzających w skali nieważne jak dużej :) Wyrok rok na trzy w zawieszeniu. I wiem, ze są kobiety, którym to by zaimponowało, bo już takie spotkałem. Jednak jaka jest szansa, że to zadziała to raz. Dwa, żadna porządna na to nie poleci, wręcz przeciwnie :) Sprawdzone :) Nie polecam :)

Komentarze