kanał

Rozmieszczenie pomieszczeń prawie takie jak u mnie. Tylko ja zamieniłem miejscami wiatrołap z pomieszczeniem gospodarczym.Koło sypialni chcę maleńką łazienkę. Drzwi przesuwane, chowane w ściance k-g. Tylko kabina prysznicowa, mała umywalka i kibelek.

To zgrubienie w kuchni to kominy - wentylacyjne, dymowy i opcjonalny spalinowy. Nie chciałem juz za mocno ingerować w projekt. Moze i faktycznie można było to przesunąć do pomieszczenia gospodarczego... no ale juz fundamenty stoją.Ten regał ma być mini spiżarka na trwałe produkty typu mąka, makaron, itp. Kominy wentylacyjne zostaja pomimo planowanej WM bo jak powiedział kierbud łatwo zaślepić ale gdyby okazały sie potrzebne to dobudować trudniej
Co się znajduje pomiędzy garderbą, a jedną z sypialni?Ale komory fluidyzacyjnej z K1 nie da się wyciszyć na tyle, żeby nie przeszkadzała. Teraz mam sześcian 300L z żółwiem, ale docelowo ono wyląduje w mojej jamie, a w salonie chcę zrobić typowe rybne.
Co to z zgrubienie muru obok kominka(za tą komodą z kwiatkiem)? Kanały kominowe i wentylacyjne? Nie leiepiej było posadowić je w pomieszczeniu gospodarczym? Drukarka 3D, modele rysowane w sketchupie. Potem klej modelraski i trochę cierpliwości Miało byc po łepkach zrobione - żeby tylko były wiązary celem wizualizacji pod kątem pustki nad salonem. Jak zacząłem "czytać" projekt konstrukcji dachu to sie tak wkręciłem, że każdą belkę, słupek, stężenie odwzorowałem

Komentarze