po kredytowanie firmy

Powiem tak........po pierwsze ciesz się, że dostałeś odmowę z Aliora. Po drugie, nawet jak dostaniesz zgodę od Idea, to w życiu się nie decyduj. Człowieku, przecież to są najbardziej lichwiarskie banki na rynku. W co Cię wpuszczają "eksperci" z PARP? Sam sobie odpowiedz. Poza tym, czy naprawdę chcesz sobie założyć pętlę na szyje w postaci kredytu? Banksterów trzeba omijać szerokim łukiem, bo Ci wykończą interes i zostawią z długami. Od dwoch lat prowadze DG wziolem telewizor na raty zeby miec jakies score potem dali mi kredyt i jakos sie zaczolem rozwijac ale dla glupiego biku 7 dni opoznienia i juz zero kredytow dla mnie bo jest tylko 372 punkow w bik drzwi dla mnie zamkneli i ju trzeba DG zamykac bo bik nie da mi sie dalej rozwijac nie dziwi mnie to jak ktos ma wierzycieli komornikow ale o takie male byle co chory kraj dla ludzi rzetelnych Dajcie spokój z tymi polskimi bankami, to jest paranoja... ja korzystam z alternatywnego finanowania, nie chce mi się biegać z teczką dokumentów i prosić łaskawie o pieniądze, zrobie pseudo-reklame, Banki w roku 2014 -tym odprowadziły podatku do skarbu państwa , 4 mld . zł , natomiast kopalnie ( oczywiście nierentowne ) odprowadziły 7 mld. zł podatku . Wniosek - pozamykać banki , bo nie rentowne ! to są tylko pieniądze dla tych firm, które będą "doradzać"....Nie tędy droga. Sam starałem się o dofinansowanie projektu technologicznego, podczas całego procesu rekrutacji wniosków i ich weryfikacji napotkałem sie na cała masę bzdur i nonsensów. Czasem musiałem uzupełniać dokumenty lub dopisywać jakieś zdania tylko dlatego, że akurat nie pasowały do szablonu oceny......bez sensu. W dodatku za każdym razem kiedy wprowadzałem poprawki polecano mi osoby, które moga mi w tym pomóc.....za odpowiednia opłatą oczywiście. Projekt wreszcie został zaakceptowany i podpisałem umowe, ale jak dostałem warunki rozliczenia projektu. Chciałem założyć własną działalność i brać dotacje z urzędu pracy (dosyć mam dorabiania swoich szefów i pracy za tysiąc złotych, robię duże obroty i zyski, sam negocjuję ceny i przygotowuję oferty w imieniu pracodawcy więc wiem ile dla niego zarabiam, szans na umowę brak). Niestety po kolejnej pseudo reformie naszego nieudolnego rządu dowiedziałem się w PUP ze nie mam co liczyć na dotację z PUP ponieważ zostałem zaszeregowany do "pierwszej grupy" i mój wniosek zostanie odrzucony. Wszystkie osoby z gorszymi kwalifikacjami mające grupy 2,3 itd. mają szanse na dotacje z PUP mimo tego że mają gorsze doświadczenie zawodowe, wykształcenie itp. Pytam się gdzie tu logika. Dalej jestem bezrobotny, kończy mi się kuroń, na leki wydaję ok 300 zł miesięcznie, szansy na rentę w złodziejskim ZUS też brak. Niestety ale chyba trzeba uciekać z mojego pięknego kraju.

Komentarze